[LSFF] Påminnelse: Rösta på dag för LSFF:s sommarfest

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sat Jul 13 11:23:33 CEST 2013

On 07/12/2013 01:08 PM, Bengt Rosén wrote:
> Glas, tallrikar och bestick finns, liksom kaffebryggare, vattenkokare och
> värmeplatta.
> Tveksamt om föreningen bjuder på grillkol, men hyran är gratis. Rimlig
> städning
> utför man själv.

Så vi försöker bestämma dag och plats på bokbokmötet på tisdag. Så se
till att ni uppdaterat doodlen till dess och gett annan relevant
information.

Bengt kan du kolla om lokalen i Lambohov (antar det är Plöjaregatan 99)
är ledigt 10 och 17 augusti? Och eventuellt preliminärboka båda. Eller
alternativt om vi bestämmer att vara där vilket det verkar luta åt
bestämmer vi propritet på dagar. Men det kan ju vara bokat så att endast
en dag finns också och då bör den nog preliminärbokas. Meddela mig innan
tisdag hur det gick.