[LSFF] Påminnelse: Rösta på dag för LSFF:s sommarfest

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Fri Jul 12 09:47:24 CEST 2013

Vi kan nog utgå ifrån att Hans inte vill/kan eftersom han inte svarat.

Hos Peter och Fredrike är väldigt trevligt, men att ta sig dit besvärligt. Och det kunde vara kul att prova något annat. Den lokal Bengt har tillgång till ska tydligen vara bra med en stor fast grill ute om jag fattade rätt..

Bengt, du kanske kan tala om vad som behövs för den lokalen. Kol/briketter antar jag. Men finns glas och annat? Hur är det med städning, ev hyra etc?

Britt-Louise