[LSFF] Påminnelse: Rösta på dag för LSFF:s sommarfest

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Jul 11 20:28:35 CEST 2013

On 07/02/2013 08:13 PM, Tommy Persson wrote:

> Påminner om att ni får gärna markera när ni föredrar sommarfesten.
>
> Och speciellt kan de som är spekulanter på att ha festen hemma hos sig
> som Hans Persson och kanske Peter och Fredrike fylla i den om ni tycker
> att det är trevligt att vara hemma hos er.

Om någon mer vill fylla i denna doodle så gör det snarast. Men
somarfestdagen blir antingen 10/8 eller 17/8 så som det ser ut nu och
det kommer knappast att ändras.

De platser som diskuterats är:

Hos Hans Persson. Men då Hans inte fyllt i Doodlen så är kanske detta
ett uttryck för att han inte tänker eller vill komma på sommarfesten...

Hos Peter och Fredrike. Lite långt men fungerar kankse.

Grannskapslokal i Lambohov. Kanske fungerar men allt praktiskt arbetete
med bokning, städning, ta med saker som saknas såsom bordsduk mer mera,
planera, vara kvar sent sist och låsa osv mäste skötas av någon och det
som inte jag.

Åsikter?