[LSFF] Kalendariet 2013-04-17

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sat Apr 27 16:32:23 CEST 2013

Kalendariet uppdaterat. Kom ihåg att meddelan mig innan 18.00 på onsgdag
om ni vet ni kommer på pubmötet på torsdag så jag kan anpassa bokningen
om det behövs.

Dagar för säsong 5 av B5 är nu bestämda till lördag 25/5 och söndag 13/6.

Kom också ihåg långnovellbokbokmötet 14/5 och emaila mig on ni behöver
pekare till långnovellerna. Fyra av fem finns tillgängliga nu.

------------------

2/5: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

7/5: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

14/5: Bokbokmöte till vilket de Hugo-nominerade långnovellerna
(novelettes) läses (se email om var man hittar dem eller fråga Tommy
Persson). Klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.

23/5: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

25/5: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi ser första
halvan av säsong 5. Matutflykt ingår i planen. Plats: Elsa Brändströms
Gata 8; 070-2821585

4/6: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

13/6: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

16/6: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi ser andra