[LSFF] B5-doodle säsong 5

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Apr 25 10:16:45 CEST 2013

On 04/25/2013 12:35 AM, Tommy Persson wrote:

> Och såklart då alla 6 personer som följt serien fyllt i blev det ingen
> uppenbar dag kvar...
>
> Det som finns är 25/5 eller 26/5 då Fromreide markerat gult.
>
> Och 16/5 då Fromreide och BLV markerat gult.
>
> Åsikter om detta?  Vad säger Fromreide om datumen?

16/6 menade jag förstås.

Nu har Fromreide markerat att han kan dessa datum.

Så vi säger preliminärt 16/6 och kanske 25/5. Jag tror lördagen 25/5
passar mig bättre än söndagen 26/5 då vi har en demo på måndag och då
kan söndagen vara en bättre dag att ha i reserv än lördagen... Men om
folk här föredrar söndagen istället så säg till då det nog går bra också.

BLV var 16/6 OK?

Om jag inte hör några andra åsikter så spikar jag 25/5 och 16/6 om några
dagar.