[LSFF] Kalendariet 2013-04-06

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sat Apr 6 18:08:55 CEST 2013

Tre möten nästa vecka enligt kalendariet nedan.

Kom ihåg att anmäla er till pubmötet senast klockan 18.00 på onsdag då
jag kommer modifiera bordsbokningen till antalet anmälda + 1 eller 2 så
det blir ett jämnt antal. Anmäl till mig eller till facebokseventet:

Kalendariet:

	9/4: Bokbokmöte till vilket boken 2312 av Kim Stanley Robinson läses.
Klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.

	11/4: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

	13/4: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi ser andra
halvan av säsong 4. Matutflykt ingår i planen. Plats: Elsa Brändströms
Gata 8; 070-2821585