[LSFF] Pubmöte torsdag - anmälan...

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sat Mar 16 21:43:10 CET 2013

Påmminner om pubmötet på torsdag. Då vi de senaste gångerna varit 2-4
personer men bokat bord för 8 så måste vi införa viss föranmälan. Så på
onsdagen innan 18 kommer jag kolla hur många som sagt Going på facebook
och vilka som emailat mig om att de kommer och modifiera bokningen till
detta antal + 1 eller 2 så det blir ett jämnt antal. Om det sedan kommer
fler på mötet får vi trängas ihop oss lite vilket ju fungerar.

OBS: maybe på facebook räknas som att man inte kommer.

21/3: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.