[LSFF] Medlemsmöte tisdag

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Mar 3 19:37:47 CET 2013

Kom ihåg medlemsmötet på tisdag. Medlemsmötet i april blir inte hemma
hos mig då jag inte är hemma så på tisdag vore det bra om vi kunde
bestämma annan plats.

Kalendariet framöver ser ut som:

5/3: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

17/3: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi ser första
halvan av säsong 4. Matutflykt ingår i planen. Plats: Elsa Brändströms
Gata 8; 070-2821585

21/3: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

13/4: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi ser andra