[LSFF] Kalendariet 2013-01-03

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Jan 3 00:31:43 CET 2013

Jag la till två B5-möten i kalendariet. Årsmötet finns där med en viss
osäkerhet om plats då jag inte vet om jag är i stan den dagen.

Det har varit lite mindre folk på pubmöten på senaste tiden. Är de för
ofta? Ska vi ändra till att ta en gång i månaden och då kanske 3:e
torsdagen varje månad? Åsikter? Något för årsmötet kanske?

  3/1: LSFF:s jul-middag på Yogi klockan 18.00.

17/1: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

3/2: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi startar med
avsnitt 1 i säsong 3 och ser halva säsongen. Matutflykt ingår i planen.
Plats: Elsa Brändströms Gata 8; 070-2821585

5/2: Medlemsmöte (årsmöte) med te och film hos ??? klockan 19.00. Plats:
???.

7/2: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

16/2: Babylon 5-tittning hos Tommy Persson klockan 11.00. Vi startar med
avsnitt 12 i säsong 3 och ser resten av säsongen. Matutflykt ingår i
planen. Plats: Elsa Brändströms Gata 8; 070-2821585