[LSFF] B5-doodle och medlemsmöte

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sat Dec 22 00:42:26 CET 2012

On 12/18/2012 11:34 PM, Tommy Persson wrote:

> Påminnelse för de som är intresserade att fylla i doodlen. MeTa?
> Fromreide? Mark?

Det verkar som att det finns två alternativ för säsong 3:

1. Söndag 3 februari och lördag 9 februari

2. Söndag 3 februari och lördag 16 februari

Jag har en liten osäkerhet med 9 februari just nu så jag föreslår att vi
säger alternativ 2 och skulle folk föredra bara en vecka mellan så vet
jag i mitten på januari om jag kan eller inte enligt alt 1.

Så om ingen protesterar är söndag 3 februari och lördag 16 februari bestämt.