[LSFF] LSFF:s julaktiviteter, anmäl er gärna

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Dec 20 18:17:37 CET 2012

On 12/17/2012 03:50 PM, Tommy Persson wrote:
> Kalendariet ser ut enligt nedan.
>
> Det är väldigt bra om folk anmäler sig på facebokseventen (och ser till
> att informationen där är korrekt...) eller om ni inte använder facebok
> talar om för mig om ni tänker komma och gör det senast annandag jul
> eller så.
>
> Om vi blir väldigt få till pubmötet vill jag meddela De Klomp detta och
> jag vill försöka boka bord på Yogi i samma veva också.
>
> Jag skrev 18.00 för Yogi på facebokseventet. Är det en bra tid?
>
> -------
>
> 27/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
> [...]

Kom ihåg att anmäla er till facebokseventet för pubmötet. Om ni tänker
gå dit efter Ming-middagen så anmäl er men skriv som kommentar att ni
kommer lite senare. Här är eventet:

Kommer modifiera bokningen på De Klomp på lördag till 6 personer om inte
fler anmäler sig (går ju att modifiera sedan på onsdag också).