[LSFF] LSFF:s julaktiviteter, anmäl er gärna

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Mon Dec 17 15:50:43 CET 2012

Kalendariet ser ut enligt nedan.

Det är väldigt bra om folk anmäler sig på facebokseventen (och ser till
att informationen där är korrekt...) eller om ni inte använder facebok
talar om för mig om ni tänker komma och gör det senast annandag jul
eller så.

Om vi blir väldigt få till pubmötet vill jag meddela De Klomp detta och
jag vill försöka boka bord på Yogi i samma veva också.

Jag skrev 18.00 för Yogi på facebokseventet. Är det en bra tid?

-------

27/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

1/1: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

3/1: LSFF:s jul-middag på Yogi.