[LSFF] Veckans LSFF:aktiviteter - Bokbokmöte och julfest

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Tue Dec 11 22:01:47 CET 2012

Kom ihåg bokbokmötet imorgon om ni har läst boken och avser komma.

Kom också ihåg julfesten på lördag och om ni gillar att dricka glögg med
alkohol i så kom ihåg att gå till Systembolaget så jag slipper få kvar
massor med alkoholfri och lättglögg...

Jag har bara 1-2 flaskor starkvinsglögg kvar sedan förra året som finns
till försäljning om någon vill köpa dem och bidra till glöggpotten.

Det finns också kvar 1.65 liter alkoholfri glögg och 1 flaska lättglögg
sedan förra året som jag hoppas konsumeras först då de annars måste slängas.

Kom ihåg att på LSFF:s glöggmöten/julfester så dricks glögg ur temuggar!

---------

12/12: Bokbokmöte till vilket boken Jagannath: Stories av Karin Tidbeck
läses. Klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.

15/12: Julfest/glöggmöte, ta med glögg, öl, vin eller annat ni vill
dricka. Från klockan 17.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.
Som vanligt kommer vi köpa in skinka och bröd och detta kommer finnas
från 18. Önskas annat att äta så ta med själv.