[LSFF] Museum och Sommarfest på lördag

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Tue Aug 14 20:15:56 CEST 2012

Kom ihåg:

18/8: LSFF besöker Flygvapenmuseet. För de som vill besöka
Flygvapenmuseet i Malmslätt innan sommarfesten så träffas vi vid entreen
på museet klockan 13.30. För det som vill lämna saker hos Hans Persson
innan så går det bra. Det ska vara någon hemma och om ingen är hemma
ställ bara sakerna på verandan på baksidan av huset.

18/8: LSFF:s sommarfest (tidigare Roscoe-fest) med grillning hos Hans
Persson (Domaregatan 8, Malmslätt). Start från 16.00, grillning och
ätande framåt 18.00 (grill finns). Ta med saker att grilla och dricka
(läsk, öl, vin, vad som helst, annat, ....). Buss 13 går till Hans för
de som inte cyklar eller tar sig dit på annat sätt. Hållplatsen är Kärna
Kors nära ICA Malmslätt.

-----

Meddela gärna om ni tänker komma till museet och inte använder facebook
(just nu vet jag bara om att Jonas och jag går dit). Jag planerar att ta
bussen numer 13 som går 12.39 från Resecentrum och är framma i Kärna
Kors 12.55 och gå till Hans och lämna prylar och sedan gå till museet.

Notera också att jag inte som vissa tidigare år kommer ha med för mycket
drickbara saker och ha till försäljning. Så planera in era egna
Systembolagsköp!