[LSFF] Prometheus

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Sun Jun 3 19:25:59 CEST 2012

Just nu är det bara fyra personer som anmält intresse; Jonas och Susann,
Tommy och jag själv. Men fyra är ju också en delegation.

Tommy har uttryckt en viss preferens för måndagen medan ingen annan sagt
något särkilt så då väljer vi väl måndag, i morgon alltså. Om någon fler
känner för att delta så är det bara att dyka upp.

Med så få personer, och inte helg, ska vi väl inte behöva beställa biljetter
antar jag. Tidiga föreställningen börjar kl 18.45. Ska vi ses i entrén vid
18.20 och köpa biljetter?