[LSFF] Kontakt: Eurocon 2012 i Zagreb, Kroatien

Danilo Brozovic danilo.brozovic at gmail.com
Sun Apr 1 21:02:13 CEST 2012

Hej till alla SF-fans i Linköping!

Mitt namn är Danilo och jag är Eurocon 2012 Kontakt:s agent för
Sverige. Detta mejl är tänkt som en kort påminnelse om kongressen som
tar plats i Kroatiens huvudstad Zagreb 26-29 april. Det är fortfarande
inte för sent att anmäla sig; hur man gör det och annan info finns på
hemsidan http://zagreb-eurocon2012.com/. Endast fyra kongressmedlemmar
från Sverige än så länge!

GoHs för i år: Charles Stross, Tim Powers, Darko Macan och Dmitrij Gluchovskij.

Anmäl er till Kontakt Reading Corner och läs din SF-novell framför
andra fans. Mer info och anmälan också på Kontakt:s hemsida.

Och tveka inte att kontakta mig om ni har fler frågor!

Tack och ha en trevlig kväll.

Vänliga hälsningar,

/Danilo