[LSFF] [Fanac] Fwd: Fanzinerecensioner

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Thu Jan 26 09:05:04 CET 2012

De fanzines det handlar om är alltså en del dubbletter från det
fanzinearkiv som Alvarfonden hade, samt en stor mängd engelskspråkiga
fanzines. Dessa var inte av intresse för Kungliga Biblioteket när SAAM
donerade sin fanzinesamling dit utan rensades ut och förvaras sedan dess
av Upsalafandom.

-j

--
Games: http://boardgamegeek.com/collection/user/jophan