[LSFF] Äkta människor

Roger Klein klein64 at gmail.com
Fri Jan 13 20:23:29 CET 2012

Magnum Redeem skrev:

> Söndagen den 22:e klockan 21 är det premiär för SF tv-serien
> Äkta Människor så jag funderar på om det finns intresse för
> en gemensam tittning?

Tack för tipset! Jag tittar inte så mycket alls på TV nuförtiden,
men det där lät ju absolut intressant! Det absolut värsta som
kan hända är ju att man upplever det som jättedåligt, men
det är en risk jag är beredd att ta.

Jag blev för övrigt lite förtjust i Eva Röse första och enda
gången jag såg henne i verkligheten (vid premiärvisningen
av filmen "Storm"; hon är otroligt mycket snyggare i
verkligheten än på film), så om inte annat kan det säkert
vara värt att se serien för att få en skymt av henne.

http://svt.se/2.161938/akta_manniskor

/Robo Reclaim