[LSFF] Vägbeskrivning Sommarfest

Peter Abrahamsson peter.abrahamsson at gnarus.se
Sat Jul 30 13:36:19 CEST 2011

Hej

Så här långt antar jag att det är Tommy, Britt-Louse och Hans som jag hämtar
vid DeKlomp vid 16-tiden. Det finns givetvis möjlighet att för fler att få
skjuts, men då får ni dyka upp vid DeKlomp till 1600. Och så tar vi vägen
förbi Tommy så att han får möjlighet att hämta sina grejer.

Ännu inget regn, gräsmattan klippt för Boule och Krocket. Men det finns gott
om plats inne om det skulle bli sämre väder. Men jag vill helst inte spela
Boule inomhus

/Peter & Fredrike Wagnsgård