[LSFF] Vägbeskrivning Sommarfest

LHCper lhcper at gmail.com
Mon Jul 25 09:18:54 CEST 2011

Jag kommer ev, och det blir isåfall cykel.

Går det inte att annordna upplockning vid busshållplatsen i Malmslätt
om det är fler som åker den bussen?

/ Per

Den 25 juli 2011 09:11 skrev Viklund Britt-Louise
<Britt-Louise.Viklund at aklagare.se>:
> Jag tänkte komma, och tänkte ta bussen ifall det inte går att samordna bil. Med tanke på alternativen lutar det i så fall åt 14.33 bussen. Att åka ut till Malmslätt och sedan gå är ett alternativ men vägen är inte den bästa att promenera vet jag sedan tidigare. Inga vägrenar. Och på vägen dit har man dessutom en del att bära.
>
> B-L

LHCper a.k.a Per Westling
Denna e-post-adress används för Hockey och GeoCaching.
This e-mail address is used mainly for Icehockey and GeoCaching.