[LSFF] [Lsff-book] Bokbokm 26/4: Generosity (Richard Powers)

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Tue Apr 26 16:29:02 CEST 2011

On 04/21/2011 10:40 PM, Britt-Louise Viklund wrote:
> Synd att du inte kan delta.
>
> Jag ska försöka vara hos Tommy vid kl 19 eller någon minut efter. Om Tommy
> då inte är hemma kan vi ta mötet hos mig istället eftersom jag väl är den
> som bor närmast.
>
> Så den som kommer sent och inte kommer in hos Tommy kan promenera iväg till
> mig istället. Repslagaregatan 33 B. Portkod 5606.
>
> Om ingen har ett bättre förslag?

Ta med mobiltelefonen så jag kan ringa dig eller du mig (och ta med
Connie Willis-hugo-böckerna och Cryogen om du kan låna ut dem...). Tåget
är just nu 27 minuter försenat så om detta inte ökar hinner jag hem
innan 19. Annars kanske jag blir några minuter försenad och då kan ni ju
vänta på mig om så är fallet. Ring mig och kolla om jag inte är hemma
(070-2821585).