[LSFF] [Lsff-book] Bokbokm 26/4: Generosity (Richard Powers)

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Thu Apr 21 22:40:33 CEST 2011

Synd att du inte kan delta.

Jag ska försöka vara hos Tommy vid kl 19 eller någon minut efter. Om Tommy
då inte är hemma kan vi ta mötet hos mig istället eftersom jag väl är den
som bor närmast.

Så den som kommer sent och inte kommer in hos Tommy kan promenera iväg till
mig istället. Repslagaregatan 33 B. Portkod 5606.

Om ingen har ett bättre förslag?