[LSFF] [Lsff-book] Bokbokm 26/4: Generosity (Richard Powers)

Daniel Albertsson daniel.et.albertsson at gmail.com
Thu Apr 21 13:24:08 CEST 2011

Ändrade planer!

Jag ska jobba på tisdag (i Oskarshamn), så jag kommer inte kunna
delta. Hoppas Tommy kommer hem i tid, eller att annan lämplig
reservlokal dyker upp.

Tråkigt att missa det här bokbokmötet. Tror att det kan bli en riktigt
intressant diskussion. Om jag har tid kanske jag skriver någon
mini-reflektion kring boken, så att jag är på plats i själen i alla
fall.

Glad påsk
/Daniel