[LSFF] Bokbokm 26/4: Generosity (Richard Powers)

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Apr 17 20:30:40 CEST 2011

Påminner om bokbokmötet tisdag 26/4:

   26/4: Bokbokmöte till vilket boken Generosity av Richard Powers
läses. Klockan 19.00 hos Tommy Persson, Elsa Brändströms Gata 8.

----

Om det inte uppstår några förseningar i min hemresa från påskkongresen
lär jag vara hemma runt 18.15.

Om jag blir mycket försenad så meddelar jag Daniel detta så kan han sätt
upp en lapp på min dörr. Då blir mötet hos Daniel som bor över gatan
från mig (tar någon minut att gå dit och sedan flera minuter att hitta
rätt lägenhet :-)