[LSFF] Skriva SF

Nils Erik Svangård nilserik at gmail.com
Mon Mar 7 18:00:38 CET 2011

Hej!
Det verkar inte vara ett översvallande intresse :)
Jag tar och funderar en månad och tar kanske fram en strategi för en
engångsövning 2-4 workshops som kan löpa över 4-6 månader och kollar
hur många som är intresserade av det.
Kanske att arbeta mot ett gemensamt team för att sedan publicera
noveller online?
Tema kanske något i stil med "Kocken på skeppet mot stjärnorna" eller
"Ensam på stationen", "Den magibegåvade mjölnarsonen utan rent mjöl i
påsen"?
Vad tror ni?
mvh
/nisse