[LSFF] Pubmöte torsdag 24/2

LHCper lhcper at gmail.com
Tue Feb 22 17:39:35 CET 2011

Har inte själv ännu fixat boken så det lär inte bli att jag är med denna gången.

Skulle också påminna om att det är hemma-hockey-kväll på torsdag (MODO
om nu någon är intresserad). Kan påverka "flödet" under kvällen.

/ Per

Den 22 februari 2011 17:33 skrev Hans Persson <unicorn at lysator.liu.se>:

> Det ska tolkas som att något sker i handlingen eller någon
> personutveckling (eller ens presentation) sker eller att något annat
> intressant händer med texten.  Det måste inte vara just
> handlingsrelaterat.
>
> Hans
>
> --

LHCper a.k.a Per Westling
Denna e-post-adress används för Hockey och GeoCaching.
This e-mail address is used mainly for Icehockey and GeoCaching.