[LSFF] Pubmöte torsdag 24/2

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Tue Feb 22 14:51:19 CET 2011

Ja det är inte alls säkert att andra gillar boken lika mycket som jag, men den är helt i min smak med ingredienser som jag normalt uppskattar: Främmande planeter och kulturer, intriger, utomjordingar, mysterier, lagom invecklad handling, huvudpersoner med intressant förflutet som påverkar vad som händer i "nuet" osv.