[LSFF] Skriva SF

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Mon Feb 7 21:41:06 CET 2011

Hej

Kul att du vill engagera dig. LSFF har ingen författarverksamhet men idén är
intressant (även om det inte är någon aktivitet för mig personligen, jag har
inga författardrömmar eller skrivartalanger ö h t).

Föreningen bygger mycket på att den som vill att något ska hända tar tag i
saken och arrangerar aktiviteten. Så du kan alltid arrangera ett möte,
annonsera det och se vilken verkan det har. Eller kom på något medlemsmöte
eller bokpratarmöte och ta upp din idé så att folk kan diskutera den och
komma med synpunkter. Det kan ju tex finnas någon som är intresserad men har
synpunkter på när mötena bör hållas eller liknande praktiska detaljer.