[LSFF] LSFF at LibraryThing

Hans Persson unicorn at lysator.liu.se
Mon Feb 7 16:03:30 CET 2011

2011-02-07 12:39, Johan Anglemark skrev:

> Men i ärlighetens namn tyckte jag att det gick nästan lika snabbt att
> skriva in ISBN-numren manuellt, bara man har en numerisk tangentbordsdel.

Jag skriver in ISBN-numren för hand och tycker att det är helt OK även
utan numerisk tangentbordsdel. Man måste ju i vilket fall pilla lite med
att få rätt taggar på böckerna, så jag tycker inte att det kostar så
mycket tid att skriva för hand. Eller OK, man *måste* inte hålla på att
tagga alls, men det är för praktiskt med taggar för att låta bli.

Hans