[LSFF] Pubmöte tordag och årsmötesrapport

Roger Klein klein64 at gmail.com
Wed Feb 2 23:27:07 CET 2011

Den alltid mycket strikt seriöse Johan Anglemark
formulerade omsorgsfullt följande diaboliska plan:

> Dangnabbit!

Ja, där var det rimligen en ansenlig summa som snöpligt
gled dig ur händerna likt en intvålad ål, med tanke på
vilka häpnadsväckande belopp som SF-fandom-industrin
drar in åt sina hängivna utövarorganisationer varje år.

Du har min stora empati, genom att jag gläds med
din olycka.

/Roger