[LSFF] Pubmöte tordag och årsmötesrapport

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed Feb 2 00:08:02 CET 2011

Kom ihåg pubmötet på torsdag:

3/2: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.

----

Bord bokat för 10 personer.

----

Årsmötesrapport:

Medlemsavgiften är oförändrad 50 kronor. Kan betalas till postgirot som
anges på hemsidan eller kontant till mig.

Efter att folk betalat gamla och nya avgifter så hade vi 18 medlemmar
2010 och för 2011 har 13 personer betalat.

Gamla styrelsen blev omvald och enda nya beslutet tror jag var att
betala för livstids Librarything och registrera LSFF:s bibliotek där.