[LSFF] Pubmöte torsdag 23/12 på Bar BQ

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed Dec 22 15:36:43 CET 2010

Platsen för pubmötet är ändrad då De Klomp håller stängt pga sjukdom
(och vår bokning var nog endea bokningen imorgon kväll):

2/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är Bar
BQ. Första reservplatsställe är Bishop's Arms och andra Gula Huset.

BA som första reservställe. Bar BQ är gamla Blue Ribbon. Ring mig om ni
inte hittar oss (070-2821585). Jag bokar inte bord då det brukar vara
gott om plats på Bar BQ. Vi lär bli runt 6-8 personer.

Bar BQ har numera massor med rolig öl till bra priser och de har förutom
deras gamla sortiment Tapas till mat.

Bar BQ var tidigare utannonserat första reservställe då det kändes
naturligt att då gå dit istället.