[LSFF] Bbm och mellandagsomröstning

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Dec 16 21:26:11 CET 2010

On 12/12/2010 09:45 PM, Tommy Persson wrote:

> LSFF bukar gå och äta middag någon dag i mellandagarna. Ett stark
> förslag i år är att gå till Yogi. För att kunna utse bästa dag så kan de
> som vill följa med rösta på dag på:
>
> http://www.doodle.com/auzyypxtiymnewus

Om någon mer vill rösta så gör det snart. Men måndag leder ganska klart
så det lutar väl stark åt att det blir måndag. Jag antar att bord kommer
bokas senast början på nästa vecka.

Måndag har 7+1, söndag 5+2, tisdag 5+1, onsdag 4+2 och torsdag 4+2.

Så jag antar att boka bord för 10 personer till att börja med kan vara
lagom då en del folk brukar tillkomma...