[LSFF] Pubmöte torsdag 2/12

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Mon Nov 29 00:30:50 CET 2010

Kom ihåg pubmötet på tordag.

Kom också ihåg att se till att facebookeventet är uppdaterat (eller
meddela mig om ni kommer) så jag kan justera bokningen på onsdag kväll.
Såklart ej obligatoriskt att meddela men det minskar risken för att det
blir överfullt om ni gör det. Har bokat bord för 10 men justerar ned
till 8 (och vanliga bordet) om få säger de kommer.

http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=106182092784815

2/12: Pub-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Bar BQ och andra Gula Huset.