[LSFF] Diverse

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Mon Nov 8 09:45:28 CET 2010

Fredagen är väl den 17:e?

Och jag tänkte komma på pubmötet.

Från: lsff-bounces at lists.lysator.liu.se [mailto:lsff-bounces at lists.lysator.liu.se] För Tommy Persson
Skickat: den 7 november 2010 23:20
Till: lsff at lists.lysator.liu.se
Ämne: [LSFF] Diverse

JULFEST:
--------
Om någon mer vill rösta på datumet för LSFF:s traditionella
jul/glögg-fest så gör det på

http://doodle.com/wainyn3u393s7r3a

snarast. Datumet bestäms antingen på tisdagens bokbokmöte eller på
pubmötet på torsdag. Lördag 11:e och Fredag 19:e har nu lika många röster...

PUBMÖTEN:

Det blev ganska fullt på förra pubmötet så till mötet torsdag denna
vecka har jag bokat bord för 10 personer men lovat att säga till på
onsdagen om jag tror vi blir mycket färre.

Så det vore väldigt bra att folk ser till att Facebook-eventet
innehåller rätt information och om man inte använder facebook kan man ju
nämna för mig om man kommer eller inte. Det är inget anmälningskrav. Men
vet jag om att 6 personer kommer så låter jag bokningen vara kvar. Vet
jag bara om att 2-4 personer kommer så reducerar jag bokningen till 8
personer och vårt vanliga bord.