[LSFF] Elektronisk LSFF-kalender? (var: Re: Medlemsmöte tisdag 2/11)

Hans Persson unicorn at lysator.liu.se
Tue Nov 2 10:27:37 CET 2010

On Mon, 2010-11-01 at 02:33 +0100, Tommy Persson wrote:

> Kalendariet framöver ser ut som:
[...etc...]

Jag vet inte hur många mer än jag det är som har sin kalender i
elektroniskt format (Google Calendar i mitt fall), men jag skulle i alla
fall tycka att det vore väldigt trevligt om det fanns möjlighet att få
LSFF-events rakt in i sin kalender.

Med Google Calendar (och, antar jag, andra liknande system) går det att
prenumerera på diverse externa kalendrar och få händelser ur dem
inskrivna i sin egen kalender automatiskt istället för att kopiera in
det manuellt. Skulle det vara möjligt att få ett sådant kalenderflöde
för LSFF-händelser?

Hans