[LSFF] Extra-pubmöte tisdag 12/10

Per Westling lhcper at gmail.com
Thu Oct 7 09:14:09 CEST 2010

Den dagen är hockeykväll så 20 är en bra starttid.  Har för mig att matchen
börjar 18 så den borde vara slut runt halv nio varpå det säkert kan droppa
in en del folk (däribland jag).  Är visst någon fotbollsmatch då också så
sportpubbarna kan säkert ha en del folk varför övriga pubbar kanske har fler
än vanligt.

/ Per