[LSFF] Extra-pubmöte tisdag 12/10

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Wed Oct 6 19:22:04 CEST 2010

On 2010-10-06 18.59, Tommy Persson wrote:
> Litet extra-pubmöte inplanerat:
>
> 12/10: Informellt extra-pubmöte för de som vill hjälpa Johan Anglemark
> som är på besök från Uppsala att dricka öl på De Klomp. Från 20.00 men
> det kanske är folk där lite tidigare...

Det vore väldigt snällt med lite hjälp. Jag har förstått att man behöver
öl, ett glas och en mun, men jag begriper inte riktigt hur det går till
i praktiken.

-j
--
Johan Anglemark     http://fanspan.wordpress.com
Lingonvägen 10      018 - 12 45 44 hem

DISCLAIMER: Generally speaking, what I write should not be
construed as necessarily accurate or factual. When I have no
idea what we're discussing, I just make something up.