[LSFF] LSFF-musselfrossa torsdag 26/8 sena tiden

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Aug 26 00:45:43 CEST 2010

On 08/20/2010 11:56 AM, Tommy Persson wrote:
> På pubmötet igår köpte sex personer (blv, tp, redin, maria, jonas, meta)
>    Musselfrossbiljett till torsdag 26/8 20.00-21.45. Om någon vill
> ansluta så köp bara en biljett och meddela mig gärna detta för jag
> tänkte försöka boka bord på torsdagen. De säljer bara så mycket
> biljetter som det finns sittplatser men det kan ju vara kul med ett bord
> för alla.
>
> Jag antar också att en del kommer vara på DeKlomp innan i baren kanske
> från 19 eller så.

Ni som har biljetter eller ni som vill ansluta kom ihåg musselfrossan.

Jag har inte bokat bord men har vi biljetter verkar det som det inte är
något problem. Jag är säkert där från 19 och kan påminna om att vi vill
ha ett bord för 6 personer och så får vi se när vi får ett bord (beror
väl på om det är fullsatt på första sittningen eller inte).