[LSFF] LSFF-musselfrossa torsdag 26/8 sena tiden

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Fri Aug 20 11:56:39 CEST 2010

På pubmötet igår köpte sex personer (blv, tp, redin, maria, jonas, meta)
  Musselfrossbiljett till torsdag 26/8 20.00-21.45. Om någon vill
ansluta så köp bara en biljett och meddela mig gärna detta för jag
tänkte försöka boka bord på torsdagen. De säljer bara så mycket
biljetter som det finns sittplatser men det kan ju vara kul med ett bord
för alla.

Jag antar också att en del kommer vara på DeKlomp innan i baren kanske
från 19 eller så.