[LSFF] [Fwd: Re: [Fanac] Swecon]

Per Westling lhcper at gmail.com
Sun Jun 6 12:26:12 CEST 2010

(Skickade visst bara till Johan J, så här kommer meddelandet igen:)

Jag kommer att åka ned till Göteborg med jobbet (sommarfest!) så jag
funderar på att gå på kongressen lördag och söndag. Boendet fredag-lördag
ordnar jobbet, men lördag-söndag behöver jag ordna isåfall. Har sedan inte
bestämt om jag åker tillbaka söndag eller om jag tar vägen via Borås (hälsa
på pappa) för att åka tillbaka till Linköping måndag f.m. (buss då)
istället.  Men kanske det finns bilplats Göteborg-Borås då?

/ Per