[LSFF] [Fwd: Re: [Fanac] Swecon]

Hans Persson unicorn at lysator.liu.se
Wed Jun 2 20:31:36 CEST 2010

Om en dryg vecka är det Swecon i Göteborg. Det vill man inte missa. För
att Linköpingsbaserade fans ska ha extra lätt att inte missa det så
erbjuder researrangörer Persson & Thaning nu en paketresa som innehåller
del i vandrarhemsrum (2 st tillgängliga). Det går möjligen att klämma in
en person till i bilen LKP->GBG (om ingen har för mycket packning), men
inte två. På sträckan GBG->LKP tillkommer däremot Jonas bil, så då går
det säkert att få in ytterligare en person.

Gör oss alltså sällskap i Göteborg! Mer information om kongressen finns
här: http://condense.clubcosmos.net/

Hans