[LSFF] Bokbokmöte onsdag: Yellow Blue Tibia

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Mon Apr 19 00:47:13 CEST 2010

Påminner om bokbokmötet på onsdag:

21/4: Bokbokmöte till vilket boken Yelllow Blue Tibia  av Adam Roberts
läses. Klockan 19.00 hos Tommy Persson. OBS NY ADRESS: Elsa Brändströms
Gata 8.

----

Jag bor på tredje våningen men huset har halvvåningar så det är 6
trappor att gå om man inte vill åka hiss.

Om man åker bil så är parkeringshuset förmodligen bäst att stå i men
gamla busstorget fungerar väl också. Och har man en stor bil med sig och
heter Fredrike kan man få massor med flyttkartonger av mig...