[LSFF] Kalendariet 2010-04-11

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Apr 11 21:29:01 CEST 2010

Det verkar fungera bra att ha möten i min nya lägenhet så kalendariet
den närmaste tiden ser ut som:

15/4: Pub/bok-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket är
DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan snett emot
Frimis. Första reservplatsställe är Afrodite och andra Gula Huset.

21/4: Bokbokmöte till vilket boken Yelllow Blue Tibia av Adam Roberts
läses. Klockan 19.00 hos Tommy Persson. OBS NY ADRESS: Elsa Brändströms
Gata 8.

4/5: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00. Plats:
Elsa Brändströms Gata 8.

----

Kan ju förvarna att min trappuppgång saknar porttelefon. Porten verkar
låsas 21 så man bör ha telefon med och mitt nummer (070-2821585) med sig
vid besök.