[LSFF] Två lsff-aktiviteter veckan efter påsk

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Wed Apr 7 23:43:25 CEST 2010

Top-postning på grund av eländig web-klient som jag inte begriper mig på...

Nu finns det musik (Kate Bush) och Te i min nya lägenhet till LSFF-mötet imorgon torsdag.

Jonas och jag kommer åka och hämta flyttsläp imorgon eftermiddag och kör sedan ned bord,
 stolar, lampa, och biblioteket till nya lägenheten. Om någon eller några personer kan hjälpa till med
den tunga hyllan så meddela mig eller ring mig och synka tider. Jonas och jag kanske klarar hyllan
själv men det är ju bra att ha en backup-plan...

Om vi mot förmodan inte skulle vara där i tid ring mig bara och kolla vad som händer.

 8/4: LSFF-biblioteks-upp-packning med stämpling på Elsa Brändströms
Gata 8 från 19.00. De som är intresserade av biblioteket och vill hjälpa
till eller de som bara vill komma dit och ta det enda tillfället i akt
att se den nya lägenheten utan bokhyllor på så gott som alla väggar är
välkomna.