[LSFF] Två lsff-aktiviteter veckan efter påsk

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Apr 1 13:00:09 CEST 2010

Viklund Britt-Louise wrote:

> hjälpa till. Annars får vi helt enkelt ta det efter helgen. Med en
> fungerande hiss tar det säkert inte mer än max en halvtimme om jag
> får hjälp av två personer men kartongerna är för många och tunga för
> att jag ska orka ta hand om dem själv.

Nja, de är medvetet packade så att de ska vara så lätta att vem som
helst kan lyfta dem. Eventuellt kan någon av de tre stora kartongerna
vara lite tyngre. Det tar bara lite längre tid om man är ensam...

Om ingen erbjuder sig frivilligt så får du väl ringa till någon och säga
att de är frivilliga. Det brujar fungera bra...