[LSFF] Två lsff-aktiviteter veckan efter påsk

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Thu Apr 1 09:50:56 CEST 2010

En annan aktivitet som kan bli aktuell är att få upp LSFF:s kartonger på min vind. För er som inte följt detta drama så försökte Tommy, Hans och jag att transportera upp kartongerna tidigare i veckan men hissen fungerade inte och förråden ligger på vinden, på 7:e våningen.

Nu har jag nått hissfirman som skulle åka ut och titta men kartongerna står kvar utanför hissen och skulle behöva transporteras upp snarast, helst idag om hissen är redo och någon har tid att hjälpa till. Annars får vi helt enkelt ta det efter helgen. Med en fungerande hiss tar det säkert inte mer än max en halvtimme om jag får hjälp av två personer men kartongerna är för många och tunga för att jag ska orka ta hand om dem själv.

Om det finns någon som har tid i em, säg vid 18-tiden, så maila mig här på jobbet och skicka med telefonnummer. Då kan jag kolla hissen när jag kommer från jobbet och ringa om den fungerar så kan vi få detta fixat.