[LSFF] Två lsff-aktiviteter veckan efter påsk

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Thu Apr 1 01:15:38 CEST 2010

Se nedan för LSFF-aktiviteter veckan efter påsk. Notera att medlemsmötet
är hos Hans Persson.

På torsdagen vore det bra om några (1-2 borde räcka) runt 18 hjälpte
till att lasta in LSFF-biblioteket. Bokhyllan med glasdörrar och gjord i
trä kan behöver mer än 2 personer för att flytta...

Jag kommer flytta det mesta av mina saker under fredagen med start run
11 och om allt inte hinns med göra klart under lördagen. 3-4 personer
kommer hjälpa till under fredagen. Om någon annan känner för att hjälpa
till säg till eller bara ring mig och kolla vad som händer.

   6/4: Medlemsmöte med te och film hos Hans Persson klockan 19.00.
Plats: Domaregatan 8, Malmslätt.

   8/4: LSFF-biblioteks-upp-packning med stämpling på Elsa Brändströms
Gata 8 från 19.00. De som är intresserade av biblioteket och vill hjälpa
till eller de som bara vill komma dit och ta det enda tillfället i akt
att se den nya lägenheten utan bokhyllor på så gott som alla väggar är
välkomna.