[LSFF] Kalendariet 2010-03-21

Tommy Persson tommy.persson at liu.se
Sun Mar 21 20:15:36 CET 2010

Kalendariet ser ut enligt nedan. Notera ett nytt bokbokmöte. Och en
aktivitet för LSFF-biblioteksgruppen... Medlemsmötet i april är också
flyttat från Redin till Hans.

Jag kommer försöka flytta det mesta av mina saker fredag 8/4 och om inte
allt hinns med på fredagen ta restan på lördag. Så om någon är sysslolös
på fredag och vill bära saker kan jag kanske erbjuda hjälp mot
sysslolösheten om ni hör av er... (det är 4-5 personer som sagt de kan
hjälpa till nu och jag har ingen aning om hur många som det är optimalt
att vara).

KALENDARIET:

     *  25/3: Pub/bok-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00
vilket är DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan
snett emot Frimis. Första reservplatsställe är Afrodite och andra Gula
Huset.

     * 6/4: Medlemsmöte med te och film hos Hans Persson klockan 19.00.
Plats: Domaregatan 8, Malmslätt.

     * 8/4: Preliminärt: Framåt kvällen LSFF-biblioteks-uppackning med
stämpling på Elsa Brändströms Gata 8. Mer detaljer senare.

     * 15/4: Pub/bok-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00
vilket är DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan
snett emot Frimis. Första reservplatsställe är Afrodite och andra Gula
Huset.

     * 21/4: Bokbokmöte till vilket boken The City & The City av China
Miéville läses. Klockan 19.00 hos ...