[LSFF] Utrensningsförsäljning LSFF: Låda 5

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Sat Mar 13 23:11:57 CET 2010

Tommy Persson <tpe at ida.liu.se> writes:

> Jag fick lust att packa ned de utrensade böckerna i lådor. Böckerna
> kostar 10 kronor styck och kan bokas via email till mig om man vill
> köpa dem.

Låda 5:

Richard Adams: Maia (låda 5)
Richard Adams: Flykten från Bekla (låda 5)
Isaac Asimov: Död robot (låda 5)
Stephen Donaldson: Furst Nids förbannelse (låda 5)
Stephen Donaldson: Ondskans sten (låda 5)
Stephen Donaldson: Kraften som bevarar (låda 5)
David Eddings: Den dolda staden (Sagan om Tamuli 3) (låda 5)
John Grisham: Brödraskapet (låda 5)
Jan Guillou: Riket vid vägens slut (låda 5)
Frank Herbert och Bill Ransom: The Jesus Incident (låda 5)
Tracy Hickman och Laura Hickman: Mystic Warrior (låda 5)
Albert Fay Hill och David Campbell Hill: Hotet från ovan (låda 5)
Robert Jordan: Svarta tornet (låda 5)
Robert Jordan: En krona av svärd (låda 5)
Robert Jordan: Vindarnas skål (låda 5)
Robert Jordan: Knivarnas väg (låda 5)
Katherine Kerr: Korptider (låda 5)
Katherine Kerr: Blodsfränder (låda 5)
Anne McCaffrey och Elizabethann Scarborough: Power Play (låda 5)
Vonda N. McIntyre: The Moon and the Sun (låda 5)
COMICS: Tom Puss 4 (låda 5)
COMICS: Tom Puss 5 (låda 5)